|
|
| Autor |
Wiadomość |
Guitar Player
Rozkręcam się

Osoba prywatna
Zespół Selekt
|
Wysłany: Sob Sty 17, 2009 09:39
|
|
|
|
| renatkanuta napisał/a: | | hmm maz praco miec swoja opinie, jednak uwazam ze podkopywanie dołków pod konrurencje nie jest w porzadku. | Dziewczyno, czytaj co piszę, nie chce podkopywac dołków, chcę tylko uczciwego nazywania rzeczy po imieniu (np. "granie na żywo" - to nie opinie to fakty , bo wkurza mnie jak ludzie nazywają zespoły 2-3 osobowe grającymi na żywo. A w ogóle to po co jest to forum?
Nie do wyrażania opinii? Poza tym ja w Zwoleniu gram ok. jedno wesele w roku i w zupełnie innym przedziale cenowym niż chłopaki z Faktu więc naprawdę nie stanowimy dla siebie konkurencji. Kto chce iść do nich o nas nawet nie pomysli, i odwrotnie.
Ale spoko, kończymy już dyskusję, jeśli to jest forum tylko do chwalenia a nie do rzetelnej oceny to wycofuję wszystko co napisałem, nie słyszę, nie umiem grać, nie znam się. |
|
|
|
 |
renatkanuta
Domownik

Data ślubu: 5 czerwca 2010
Pomogła: 1 raz Wiek: 23 Dołączyła: 07 Kwi 2008 Posty: 1821 Skąd: Radom
|
Wysłany: Sob Sty 17, 2009 11:21
|
|
|
|
wg mnie granie na zywo- to wokal, gitary i klawisze. a to ze ktos ma perrkusje z podkladu to żadna tragedia, i nie podchodzi pod playback no ale kazdy bierze taka kapele jak mu odpowiada, pozdrawiam |
|
|
 |
imili86
Rozkręcam się

|
Wysłany: Sob Sty 17, 2009 12:09
|
|
|
|
| dla mnie tez granie na zywo to przede wszystkim spiew...i tak jak poprzednicka napisala gitara i klawisze..a perkusja mi do szczescia nie potrzebna...i jak widze nie wielu jest takich co to perkusja musi byc... |
|
|
|
 |
renatkanuta
Domownik

|
Wysłany: Sob Sty 17, 2009 12:34
|
|
|
|
imili86, ja na 100dniowce mialam perkusje, a okazalo sie ze laska spiewala z podkladu ;/ wiec sama perkusja nic nie dała, zwl ze bylo wida c ze laska inaczej ustami rusza a inaczej text ;] wokal, gitary i klawisze przede wszystkim no ale co kto lubi ;] |
|
|
 |
imili86
Rozkręcam się

|